סל הצעות מחיר 0
077-5506925

אין מוצרים בסל הקניות.

לקבלת ייעוץ עם נציג

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    0

    שוקלים איפה לבחור מתנות לחג?

    חלוקת מתנות לחג לעובדים נחשבת לסטנדרט בכל מקום עבודה ואין כמעט משרד או ארגון שזה לא קיים אצלו. עובדים רבים לפעמים משווים בין מקומות העבודה שלהם על פי הפרמטר של סוג המתנות או אפילו השווי שלהן אך מה שבאמת קובע בסופו של דבר הוא עצם היותן של המתנות שמישות וכאלה שלא יהפכו בבית לאבן שאין לה הופכין. העובדים רוצים לדעת שמי שבהנהלה ומקבל החלטות חשב עליהם ורוצה לא רק לשמח ולהפתיע אותם אלא משקיע מחשבה על המתנה שתיבחר לא כדי לצאת ידי חובה אלא כדי להראות קשר הדוק בין מקום העבודה לבינם.

    רעיונות שהתבררו כמוצלחים בתור מתנות לחג לעובדים

    בשנים האחרונות אפשר ממש לשים לב לכך שהעולם של מתנות חג עובר לא מעט שינויים, שלא לומר תהפוכות. לא עוד תלושי נייר לשימוש בחנויות שונות ואפילו לא עוד כרטיסי מתנה מגנטיים. מה שמקובל היום זו האפשרות לתת לעובדים לבחור או להציע מגוון של מתנות. על דבר אחד אין עוררין והוא הצורך במיתוג אישי על כל מתנה שתיבחר. המתנות המוצלחות יכולות להיות כלי בית או מטבח, אביזרי טיולים או קמפינג, פריטי לבוש כמו חולצות או כובעים וכמובן מארזים שונים שמתאימים לחג עצמו או לעונה בשנה שבה חל החג. ברגע שמשקיעים מחשבה אפשר להגיע לרעיונות מצוינים ומשמחים.

    למה בכלל נותנים מתנות בחג?

    החגים בישראל הם בעלי נופך משמעותי בחיים של כל אחד מהאזרחים, גם אם לא מדובר באדם שמקיים אורח חיים דתי. החגים מסמלים חברות, משפחה וקרבה ולכן מקום העבודה רוצה לקחת חלק גם הוא בתחושות חיוביות ואופטימיות אלה. עצם החלוקה של מתנות לעובדים יש בה כדי לקרב בין הארגון לבין העובדים ולכן שום מנהל של מחלקת משאבי אנוש לא ידלג על שום חג ותמיד תתקבל מתנה כלשהי, גם אם היא סמלית.

    אביב פרסום הם הכתובת שלכם להזמנת מגוון רחב של מתנות לחגים עבור עובדי החברה, עם מיתוג אישי ובחירה מותאמת של המתנות

    לקבלת ייעוץ עם נציג

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      מתנות מומלצות לראש השנה

      אין מעסיק או מנהל מחלקת משאבי אנוש שלא חושב כבר במהלך חופשת הקיץ על מתנות לעובדים לראש השנה אבל לא סתם מתנות...

      המשך קריאה

      מארזי שי לחגים

      אין מי שעובד במחלקות רווחת העובד מארגון גדול ולא שובר את הראש מבעוד מועד על בחירה והזמנה של מארזי שי לפסח עבור...

      המשך קריאה
      דילוג לתוכן