סל הצעות מחיר 0
077-5506925

אין מוצרים בסל הקניות.

לקבלת ייעוץ עם נציג

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    0

    מתנות מומלצות לראש השנה

    אין מעסיק או מנהל מחלקת משאבי אנוש שלא חושב כבר במהלך חופשת הקיץ על מתנות לעובדים לראש השנה אבל לא סתם מתנות אלא כאלה שתהיינה מקוריות, יציבו רף גבוה לקראת ההמשך אך כאלה שהעובדים ישמחו לקבל וישמחו שיש מי שחשב עליהם ובחר במתנות האלה עבורם. העובדים רוצים להרגיש שרוצים בטובתם, שחושבים עליהם ומעריכים את הישגי החברה שמגיעים בזכותם. המתנות בראש השנה ובשאר החגים מיועדים לעשות בדיוק את זה, בצירוף מילה טובה שאומרים מדי פעם. חלוקת המתנות כבר מזמן הפכה לנורמה בכל ארגון או חברה ויש חשיבות גבוהה לבחירה מוקפדת ומותאמת אישית.

    מתי יכול להתאים בתור מתנות לעובדים לראש השנה?

    כאשר צריך לבחור מתנות לראש השנה  אפשר לבחור מתנות שקשורות לסימני החג כמו בקבוק יין, צנצנת דבש איכותי וייחודי, קערת הגשה יפה לרימון או כלי אכילה מהודרים אחרים שיתאימו לשולחן החג. מעבר לכך אפשר לבחור מתנות שהן חפצים שימושיים שכל אחד היה רוצה או צריך שיהיה לו בבית – כלי מטבח שונים, מכשירי אלקטרוניקה יומיומיים, אביזרים לטיולים או לרכב ועוד. יש מי שחשוב לו לציין את החג עצמו בעת בחירת המתנות ויש מי שמעדיף שיהיה מדובר בחפצים שהעובדים יוכלו לעשות בהם שימוש וכך כל פעם כשישתמשו ייזכרו בכך שקיבלו את המתנה ממקום העבודה.

    הערך המוסף של מתנה לעובד

    כל עובד רוצה שיראו אותו, שישימו לב להישגים שלו ויכירו בתרומה שלו להצלחה של מקום העבודה. כאשר מקום העבודה מפנק במתנות לחגים ובוחר בקפידה גם מתנות מומלצות לראש השנה – העובדים יודעים שבדרך הזאת הארגון או החברה מראים את ההערכה שלהם ואת שביעות הרצון מהתפקוד המקצועי, כמו גם מיחסי האנוש של העובדים. בדרך זו גם מתחזק הקשר בין מקום העבודה לבין העובדים והם ירגישו מחויבים ומסורים הרבה יותר כלפי מקום עבודה שמחזיר להם אהבה בדרך אחרת.

    אביב פרסום – מתנות ממותגות ומותאמות אישית לעובדים בכל הארגונים, בהתאמה אישית ועל פי הבחירה שלכם.

    לקבלת ייעוץ עם נציג

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      שוקלים איפה לבחור מתנות לחג?

      חלוקת מתנות לחג לעובדים נחשבת לסטנדרט בכל מקום עבודה ואין כמעט משרד או ארגון שזה לא קיים אצלו. עובדים רבים...

      המשך קריאה

      מארזי שי לחגים

      אין מי שעובד במחלקות רווחת העובד מארגון גדול ולא שובר את הראש מבעוד מועד על בחירה והזמנה של מארזי שי לפסח עבור...

      המשך קריאה
      דילוג לתוכן