סל הצעות מחיר 0
077-5506925

אין מוצרים בסל הקניות.

לקבלת ייעוץ עם נציג

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    0

    מתנות מומלצות לחנוכה

    חנוכה הוא חג מיוחד במינו והוא חג של אור, של משפחה ושל הרבה מאד שמחה. זה גם חג שלאחרונה מקושר עם סוף השנה האזרחית או עם חג המולד וחגים מוסלמים שנחגגים בסמוך ולכן עבור ארגונים או חברות מדובר בהזדמנות מצוינת להביע אהבה והערכה כלפי העובדים. אפשר להציע מתנה שקשורה בחג הספציפי ואפשר לחשוב על מגוון של מתנות לחנוכה לעובדים שיתאימו לכל אחד, ללא קשר לחג שהוא מציין כאשר מדובר בחנוכה המתנות בדרך כלל יכללו חנוכה, נרות או מרכיבים להכנת בצק לסופגניות. כל סממני החג יכולים לבוא לידי ביטוי במתנה ולכן זהו עיתוי מצוין להפתיע את העובדים.

    למה כדאי לקנות מתנות לחנוכה לעובדים?

    כאמור, חנוכה הוא חג שמתקיים בדיוק באמצע השנה בין ראש השנה לבין פסח, החגים המרכזיים שבדרך כלל מקבלים תשומת לב בתחום של קניית מתנות עבור עובדים. מתנות מומלצות לחנוכה יכולות גם כן להיות מאד מגוונות ומעניינות ועם הביקוש להן גם עולה ההיצע ויש יותר ויותר אפשרויות. בעזרת המתנות אפשר רגע לעצור את שגרת החיים, להודות על מקום עבודה שמפרגן ומעניק מתנות, לדעת שיש הערכה מאחורי ההצלחה בתפקיד ולדעת שעצם הגעתו של העובד מדי יום לעבודה אינה עובדה מובנת מאליה. את הקשר בין העובדים לבין מקום העבודה צריך לתחזק ולשמר ובעזרת ואחת הדרכים היא המתנות.

    החשיבות של הענקת מתנות מתי שרק אפשר

    כל מקום עבודה מחליט מראש על חלוקת התקציב השנתי וממנו את החלק היחסי שמיועד לצורך קניית מתנות לעובדים ומתנות בכלל לאורך השנה כולה. מה שעומד לנגד עיניהם של מנהלי המקום הוא חיזוק הקשר בין העובדים לבין מקום העבודה ו-וידוא שהם מרגישים בטוב ויודעים שמעריכים אותם ויודעים שההישגים של המשרד לא היו זהים בלעדיהם. ישנם מקרים שבהם חג החנוכה יהיה רק תירוץ למתנה ולהזדמנות להגיד תודה ולהכיר את הטוב.

    באביב פרסום תמצאו מגוון רחב של מתנות לעובדים לחנוכה או לאורך השנה כולה, עם מיתוג אישי והתאמה לתקציב והמטרות של מקום העבודה.

    לקבלת ייעוץ עם נציג

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      איך לבחור מתנות לעובדים?

      מארזי מתנות לעובדים: איך לבחור את המתנה המושלמת? בעידן המודרני, שבו תחרות עזה בין חברות שונות, ישנה חשיבות רבה ליצירת סביבה...

      המשך קריאה

      שוקלים איפה לבחור מתנות לחג?

      חלוקת מתנות לחג לעובדים נחשבת לסטנדרט בכל מקום עבודה ואין כמעט משרד או ארגון שזה לא קיים אצלו. עובדים רבים...

      המשך קריאה
      דילוג לתוכן