סל הצעות מחיר 0
077-5506925

אין מוצרים בסל הקניות.

לקבלת ייעוץ עם נציג

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    0

    מארזי שי לחגים

    אין מי שעובד במחלקות רווחת העובד מארגון גדול ולא שובר את הראש מבעוד מועד על בחירה והזמנה של מארזי שי לפסח עבור העובדים לקראת החג החשוב. אין כמעט שנה שבה חג הפסח יעבור בלי התייחסות מיוחדת, גם אם יש בקרב העובדים כאלה שלא מציינים את החג או חוגגים אותו. מדובר בנקודת ציון משמעותית בלוח השנה והעובדים בדרך כלל יתכנסו לטקס הרמת כוסית, להחלפת מילה או שתיים של חשבון נפש וחשיבה מעמיקה וכמובן לצורך חלוקת המתנה שנבחרה לאחר מחשבה והתלבטות. עם הזמן יש שינויים רבים בתחום של קניית מארזים לעובדים בחגים ויש כיום הרבה יותר אפשרויות.

    מה יכול להתאים בתור מארזי שי לפסח?

    מי שמעוניין לקנות לעובדים בחברה מארזים לחג צריך לבחור בין מארזים שמשקפים את החג ויכילו יין, אגוזים, עוגיות כשרות לפסח או צלחת מהודרת למצות לבין כל מתנה אחרת שאפשר להציע לבחירתם של העובדים. בכל חג או בכל הזדמנות שבה מקבלים את ההחלטה להעניק מתנות לעובדים צריך להחליט האם יהיה מדובר במתנה שהעובד יבחר מתוך מגוון שיוצע לו או שיהיה מדובר במתנה אחת אחידה שתינתן לכל העובדים. בדרך זו אפשר מצד אחד לשמור על רוח החג ולהפיץ אותה אך מצד שני גם לאפשר לעובד לבחור את מה שמעניין אותו וישמש אותו ואת בני המשפחה שלו בעתיד.

    למה בכלל נותנים מתנות לעובדים בחגים?

    חשוב לדעת ולהבין שמדובר בנורמה של ממש ואין כמעט ארגונים או חברות שלא מציעים לעובדים שלהם מתנות כמו מארז לפסח או לראש השנה. המעסיק יגדיר תקציב לא קטן לשם כך ורואים בזה חלק בלתי נפרד מהקשר בין המעסיק לבין העובדים שלו. ברגע שהם יודעים שבדרך הזאת הוא מראה את תשומת הלב ואת ההערכה שלו כלפי התפוקה שלהם והתרומה שלהם להצלחה – הם כבר בעצמם מצפים לחידושים ולמתנות יפות ואיכותיות.

    אצל אביב פרסום תמצאו מגוון רחב של מתנות לכל חג ולכל עיתוי בשנה, בהתאמה אישית ועם מיתוג של החברה שלכם.

    לקבלת ייעוץ עם נציג

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      איך לבחור מתנות לעובדים?

      מארזי מתנות לעובדים: איך לבחור את המתנה המושלמת? בעידן המודרני, שבו תחרות עזה בין חברות שונות, ישנה חשיבות רבה ליצירת סביבה...

      המשך קריאה

      מתנות מומלצות לחנוכה

      חנוכה הוא חג מיוחד במינו והוא חג של אור, של משפחה ושל הרבה מאד שמחה. זה גם חג שלאחרונה מקושר...

      המשך קריאה
      דילוג לתוכן