ראש השנה - מארזים

    יין טרפזי

    אומרים 'תמונה שווה אלף מילים'… מאז בקבוק יין ו-2 גביעים בצורת טרפז עם ידית אחיזה – מקורי, מעוצב, יוקרתי!

    לוחות שנה

    לוח שנה שולחני אחד ממוצרי הפרסום הטובים והבולטים וכמובן השימושיים ביותר על שולחן העבודה. עבר… הווה … עתיד – לוח השנה מלווה...

    מארז משאית ממותג

    אם חיפשתם מארז מיוחד שמותיר רושם אדיר, מארז המשאית הוא הבחירה המושלמת. למה? ♦ כי אין עוד כזה ♦ כי יש לו שטח...

    פירמידה

    מארז פירמידה ממותג עם פרלינים / משוקלדים / סוכריות מה שבא לכם! העיקר שיהיה מתוק.

    שוקו פיצוץ

    באנו לחמם לכם את הלב עם המארז הכי לוהט בחורף! אין כמו שוקו חם לימים קרים וגשומים. מארז 'שוקו פיצוץ' הוא...

לקבלת ייעוץ עם נציג השאירו פרטים

 
ונחזור אליכם בהקדם:

    מתנות לעובדים לראש השנה

    השנה החדשה תהיה כאן לפני שתזכרו את התאריך! מתנות לעובדים לראש השנה כהערכה לצוות הן השיטות המושלמות לחגוג את ההצלחות של השנה הקודמת ולהמריץ את העובדים לקראת מה שצפוי. בחברת אביב פרסום, סטודיו לעיצוב והפקות דפוס, תמצאו בחירות מעולות למתנות עובדים.

    חשיבות מתנות לעובדים לראש השנה

    מומלץ להתמקד בהבעת תודה לעובדים על שנה מוצלחת ועידוד אותה התלהבות ומסירות לחברה לקראת השנה החדשה המתקרבת. היתרונות העיקריים של מתנות לעובדים לראש השנה הן שהן מאפשרות להפוך את חגיגות סוף השנה העברית לאירוע שכולו הערכה לעובדים. מארזים מפנקים עם יינות, רינות, דבש וגביעי יין, גם מראים הערכה לעובדים וגם נותנים תחושת חג והתחדשות.

    השנה החדשה היא זמן של החלטות חדשות

    בתקופה זו, מעסיקים מסתכלים אחורה על השנה החולפת ומקבלים החלטות לגבי האופן בו הם יתכננו את מהלכי העבודה בשנה הקרובה. אם אתם מרכיבים גאנטים של פעילות לשנה הקרובה עם העובדים שלכם, מתנות לעובדים לראש השנה מספקות הזדמנות מצוינת להחדיר בהם מוטיבציה. פשוט לחגוג יחד מאפשר לכם לבנות מוטיבציה עוצמתית במקום העבודה.

    ראש השנה הוא חג המסמל את סיום השנה הקודמת ותחילת שנה חדשה וזהו זמן טוב לתכנון השנה הבאה, קביעת הרצונות האישיים והמקצועיים שלנו ולסמן מטרות שנרצה להשיג. לוחות שנה ממותגים באופן אישי נותנים מקום לכתיבת המטרות, תכנון והסתכלות קדימה ונותן מוטיבציה להתחיל את השנה החדשה.

    מכתב מנכ”ל שנה טובה

    מתנות לעובדים לראש השנה צריכות לכלול מכתב תודה קצר או “תודה” באופן אישי, אבל קחו את זה צעד קדימה עם מכתב ארוך יותר מהמנכ”ל או מובילים אחרים. עכשיו זה זמן מצוין לעבור על מה שעבד טוב עבור העסק בשנה הקודמת ולעורר תוצאות טובות עוד יותר בשנה הקרובה.

    אם אינכם בטוחים מאיפה להתחיל, המומחים בחברת אביב פרסום, סטודיו לעיצוב והפקות דפוס יסייעו לכם עם רעיונות מקוריים של מתנות לעובדים, ומכתבי תודה מעוצבים.

    הצוות שלנו יסייע לכם לחשוב על מתנות ספציפיות ולקבל השראה מדוגמאות אמיתיות של מכתבי מנכ”לים שחילקו מתנות לעובדים לראש השנה, בעיצובים מצוינים ומארזים חגיגיים.

    מארזי חג לראש השנה

    כשראש השנה מתקרב אתו מגיע גם מנהג קניית מארזי חג לראש השנה. לחברת אביב פרסום, סטודיו למיתוג והפקות דפוס, יש שפע אפשרויות של מתנות נהדרות בהתאמה אישית למגוון רחב של מטרות ואירועים.

    כרטיס ברכה

    לעיתים, אנו לא מספיקים לרכוש את המארז המושלם שרצינו ונאלצים להתפשר על כרטיס ברכה לחג .כאשר נותנים מתנה הדרך בה היא מוגשת ונראית משפיעה רבות על הדרך בה היא מתקבלת. לכן, מומלץ להוסיף אל כרטיס הברכה מארז שוקולדים עם איחולים.

    מארזי חג לראש השנה בסגנונות מושלמים תמיד מתקבלים בשמחה

    אז למי שמתכוון למצוא מארזי חג לראש השנה חשוב לדעת איך למצוא את המתנות הטובות ביותר שמותאמות אישית לכל אדם ברשימה שלכם, בין אם אתם מחפשים משהו לתת לאחותכם, לבן הדוד שמגיע לחג מחו”ל או למורה של ילדכם, כדאי להתחיל את החיפוש מוקדם.

    מארזי חג הם אפשרויות מצוינות בעבור החגים. כיוון שרבים מחפשים לרכוש מארזי חג מומלץ למהר ולרכוש על מנת שלא ייוצר חוסר ונישאר ללא מתנה. יחד עם זאת, חשוב לא פחות להקפיד על קנייה הולמת של מארזי חג לראש השנה המשדרים חשיבה והשקעת מאמץ.

    המארזים הטובים ביותר

    אם נגמרו לכם הרעיונות למתנות או שאינכם יודעים במה לבחור תוכלו לרכוש מארזי חג לראש השנה. מארזים אלו מורכבים לרוב ממוצרים המתאימים לרוח החג או כמתנה כאשר אתם מתארחים בארוחת החג כמו יינות, ריבות, דבש וגביעי יין. בנוסף, תוכלו להיעזר במוכר או המוכרת בחנות להרכבת מארז איכותי בהתאם לצרכים שלכם ולתקציב שלכם. בשורה התחתונה, כדי לבחור מארזים מעולים, כדאי להתייעץ עם המומחים

    אם אתם עדיין מתלבטים אילו מארזי חג לראש השנה יכולים להתאים לחג הזה, כדאי שתתייעצו עם  הצוות בחברת אביב פרסום, סטודיו למיתוג והפקות דפוס שימליץ לכם על אפשרויות בחירת מארזים מהסוגים המעולים שאפשר לקנות היום. כמה מהמארזים המקוריים והאיכותיים כוללים הלבשה מודרנית לנשים, מארזים שמגיעים בתוך תיקים מעוצבים, ומארזי קוסמטיקה.

    צרו איתנו קשר לקבלת המלצות לעיצוב מגוון מארזים בהתאמה אישית שישמחו את האנשים האהובים עליכם לקראת השנה החדשה.

    המארזים הטובים ביותר

    אם נגמרו לכם הרעיונות למתנות או שאינכם יודעים במה לבחור תוכלו לרכוש מארזי חג לראש השנה. מארזים אלו מורכבים לרוב ממוצרים המתאימים לרוח החג או כמתנה כאשר אתם מתארחים בארוחת החג כמו יינות, ריבות, דבש וגביעי יין. בנוסף, תוכלו להיעזר במוכר או המוכרת בחנות להרכבת מארז איכותי בהתאם לצרכים שלכם ולתקציב שלכם.

    בשורה התחתונה, כדי לבחור מארזים מעולים, כדאי להתייעץ עם המומחים

    אם אתם עדיין מתלבטים אילו מארזי חג לראש השנה יכולים להתאים לחג הזה, כדאי שתתייעצו עם  הצוות בחברת אביב פרסום, סטודיו למיתוג והפקות דפוס שימליץ לכם על אפשרויות בחירת מארזים מהסוגים המעולים שאפשר לקנות היום. כמה מהמארזים המקוריים והאיכותיים כוללים הלבשה מודרנית לנשים, מארזים שמגיעים בתוך תיקים מעוצבים, ומארזי קוסמטיקה.

    צרו איתנו קשר לקבלת המלצות לעיצוב מגוון מארזים בהתאמה אישית שישמחו את האנשים האהובים עליכם לקראת השנה החדשה.

    דילוג לתוכן