סל הצעות מחיר 0
077-5506925

אין מוצרים בסל הקניות.

לקבלת ייעוץ עם נציג

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    0

    חזון השירות שלנו

    השירות הוא המפתח להצלחה

    כל פנייה מתקבלת בחיוך, בנועם ועם המון סבלנות. אנו קשובים לבקשותיהם וצרכיהם של לקוחותינו ומאמינים שכמו בכל תחום בחיים, תקשורת, הבנה והערכה הדדית עושים את כל ההבדל. לכל זאת תוסיפו יחס אישי ומקצועי ללא פשרות – והתוצאה היא מארזים מרהיבים ולקוחות מרוצים.

    מקצועיות ואיכות

    לאורך השנים התמקצענו בתחום האריזות, המארזים ומוצרי הקד”מ. אנו עובדים עם ספקים מן השורה הראשונה ולא מתפשרים על איכות המוצרים ועמידה בלוחות זמנים. יש לנו הידע והיכולת לתת מענה רחב ויצירתי לכל בקשה, לכל מוצר דפוס, לכל מוצר לקידום מכירות, לכל אירוע, לכל חג, לכל מסיבה או הרמת כוסית, ובעיקר לכל ימי החול שביניהם. אנו עוזרים לכם לשמח את העובדים, הלקוחות והספקים היקרים לכם, כדי שתוכלו להוקיר את עבודתם והיותם חלק מחייכם.

    אמינות ושירות אישי

    נעיד על עצמנו שאנו אנושיים ואמינים. שואפים תמיד להצלחות אך גם מכירים בטעויות, ובעיקר לומדים מהן ומשתפרים. בפן המקצועי, כאשר קורות תקלות אנו מתמקדים בפתרון ולא בבעיה. משלימים את המשימות עד הסוף ומניחים על שולחנכם את המוצר שחלמתם עליו.

    חידושים והתחדשות

    לעמוד בקצב של עולמנו המתפתח. לעשות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ותמיד לשמור על חופש יצירתי והולדת רעיונות מקוריים.

    מוצרים סופר-איכותיים

    המוצרים הם המשווקים הטובים ביותר שלנו. כשמוצרים הממותגים שלנו ניתנים כמתנות לעובדים, לספקים, בכנסים ועוד, יש להם אורך חיים ארוך והם מהווים תזכורת תמידית למותג אשר נתן אותם. לכן, מבחינתנו הם חייבים להיות סופר-איכותיים על מנת שישרתו את לקוחותינו לאורך זמן וישמרו על תדמית הארגון וערכי המותג.

     

    לקבלת ייעוץ עם נציג

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      אודות

      היי, אני שי. נעים מאוד. את דרכי בתחום הדפוס החלתי כמעצב גרפי, אז נחשפתי לעולם אינסופי של טקסט ותמונות שמעביר מסרים...

      המשך קריאה
      דילוג לתוכן